Tips & Trucs > De titel of kopregel

Als een koper een zoekopdracht geeft zal er gezocht worden in alle
kopregels of titels van de advertenties. U begrijpt dat dit dus een zeer
belangrijk onderdeel is van uw advertentie.
Stel u verkoopt een mobiele telefoon,
Nokia 6230A
Als u alleen Nokia in de titel zou zetten zou bij een zoekopdracht
naar 6320 uw telefoon niet verschijnen.
Zorg ervoor dat u altijd beschrijft wat het product is.
Nokia 6230A mobiele telefoon
Een van de meest voorkomende fouten is dat men niet vertelt wat het
voor een product is. Zonder het woord “telefoon” in de titel
zouden zoekopdrachten met “Nokia telefoon” niet uw telefoon
naar boven brengen.
Compenseer verschillende variaties
Nokia 6230A 6230 A mobiele telefoon kleur display
Stel u voor hoe potentiële koper zouden kunnen zoeken, onthoud
dat de titel niet alleen nodig is voor een zoekopdracht. Het moet ook
potentiële koper ertoe verleiden uw advertentie te bekijken, gebruik
daarom ook woorden zoals “nieuw” of “met extra’s”.
Gebruik “heatset” in de titel om aan te geven dat uw telefoon
verkocht word met een heatset erbij, op deze manier komt uw telefoon ook
naar boven als er gezocht word naar “telefoon heatset”.
Wees voorzichtig met het gebruik van hoofdletters, een hele zin bestaande
uit alleen maar hoofdletters zal een koper eerder afschrikken. Een paar
woorden in uw titel met hoofdletters al deze eruit laten springen, zonder
dat u gebruik hoeft te maken van (haakjes) of “trema’s”
Bij zoekopdrachten word er hoofdzakelijk gezocht
naar exacte woorden, gebruik dus geen titels zoals.
leuk Nokia telefoontje met een heatset en andere extra’s.

 |


|
Wees voorzichtig
met het gebruik van hoofdletters, een hele zin bestaande uit alleen maar
hoofdletters zal een koper eerder afschrikken.


|